ייתכנו עיכובים במשלוחים בגלל לחץ בתקופת החגים של חברות המשלוחים, עמכם הסליחה

משאבה מים איטלקית סיצ'ה Syncra NANO גובה 70 ס"מ (אחריות 3 שנים)

OP7P7AV2N9
  • 103.00
    139.00
אזל המלאי
פריט זה ניתן על ידי קרדיטים.
לחצו על "הוספה לעגלה" להמשך
אזל המלאי עבור /

 Syncra NANO:
משאבה איכותית סופר קטנה תוצרת איטליה, משלבת ביצועים שקטים במיוחד עם איכות ומקצועיות וחיסכון באנרגיה ( הספק של 2.6 ואט בלבד).
הודות לטכנולוגיה החדשנית שלהן, משאבות אלו מקבלות 3 שנים אחריות.
מפרט טכני:
ספיקה: 430 ליטר לשעה
גובה העלאה מקסימאלי: 70 ס"מ
צריכת חשמל: 2.6 Watt
אורך כבל חשמלי: 1.5 מטר

*ניתן בקלות לשלוט בספיקת וגובה המים באמצעות סיבוב הווסת המיכני שנמצא במכסה המשאבה (לפי הסימונים +\- ).
* לפי בדיקת הידרו האוס, המשאבה הזאת הצליחה בבדיקה להרים מים לגובה 90 ס"מ, שזה 30 % מעל הגובה המוצהר על ידי היצרן . אנחנו מתחייבים למפרט של היצרן.



 

  • זמן אספקה ותנאי רכישה
    זמני המשלוח למוצרי מדף בדרך כלל הם 1-2 ימי עסקים. למוצרים הדורשים הכנה (כמו מערכת הידרופונית) יש להתעדכן לגבי זמני המשלוח אחרי ביצוע הרכישה או בדף המוצר. יש להתעדכן עבור זמן משלוח המעודכנים בדף של כל מוצר. כל עוד לא נאמר אחרת, זמן שילוח המוצרים באתר יכול להגיע ל 14 ימי עסקים, בפועל זמן השילוח של רוב המוצרים הינו משלוח מהיר של עד 2 ימי עסקים. יום משלוח תקף להזמנות שהתבצעו עד השעה 10 בוקר יש לשים לב כי ימי שישי, שבתות, ערבי חג ויום ביצוע ההזמנה עצמו אינם נחשבים לימי עסקים. זמני אספקת המוצרים יחושבו החל מרגע אישור העסקה ע"י חברת האשראי או קבלת תשלום מזומן.
    עם זאת, האתר יציע מעת לעת זמני אספקה קצרים יותר ואטרקטיביים לחלק מהמוצרים, יש להתעדכן בדף המוצר עצמו.
    אין פיצוי בגין איחור או אי עמידה בזמני החלוקה.
    נא להקפיד להקליד כתובת מדוייקת ככל האפשר הכוללת:
    קומה, כניסה, שם על הדלת וכדומה על מנת שניתן יהיה לבצע מסירה יעילה ומהירה.

    זמן הגעת המשלוח של מערכת הידרופוניות נמדד מרגע סיום הרכבת והכנת חלקי המערכת (זמן הכנת מערכת הידרופוניות בדרך כלל הינו עד 5 ימי עסקים , במקרים של מערכות גדולות ובקשות מיוחדות זמן ההכנה עלול להתארך, וזה יתואם עם הלקוח).
    עלות המשלוח כפי שיצוין באתר בעת ההזמנה ובהתאם לאופן בקשת השליחה .
    כל עוד לא נאמר אחרת, מחיר המשלוח כולל הגעה לפתח הבניין בלבד, ויש לאסוף את המשלוח משם. במקרה שהלקוח יבקש להעלות את המשלוח במעלית\מדרגות , זה יהיה בתשלום נוסף שיתואם עם השליח.
    השליח יתקשר ללקוח לעדכון בזמן הגעתו באותו יום, יש להיות זמינים בטלפון, ומומלץ לספק מספר טלפון חלופי בעת הרישום לאתר. כמו כן בם לא מתאפשר לכם לקבל את המשלוח, מומלץ לתאם עם אדם אחר (בן משפחה, שכן וכולי) שיכול לאסוף את המשלוח במקומכם, הדבר הינו באחריות הלקוח המלאה.

    אחריות:
    האחריות למוצר/ים אינה בבית הלקוח אלא אם כן מצוין כך בחשבונית ו/או בתעודת האחריות.

    Hydro House מתחייבת להעניק אחריות למוצרים במשך תקופת האחריות המצוינת באתר לגבי כל מוצר ומוצר לאחר רכישתו. לא תינתן אחריות למוצרים שנפגעו כתוצאה מפגיעה ברשלנות או בזדון , שימוש רשלני או כתוצאה ממזג אויר או כוח עליון.
    מוצר שתוקן שלא ע"י Hydro House או עם חומרים שאינם מתאימים למוצר ,לא יקבל אחריות. במקרה של ויכוח בנושא שירות ואחריות לאחר קבלת המוצר מסכימים הצדדים מראש כי בכל מקרה של ויכוח או תביעה כספית, סכום התביעה כלפי Hydro House לא יוכל לעלות מעבר לסכום מוצר מקביל ותקין על פי ערכו ביום התביעה.

    על המשאבות והמדדים הדיגטליים קיימת אחריות יצרן למשך שנה. יש לנהוג לפי התנאים המפורטים המגיעים עם המוצרים.
    במקרה של תקלה יש למסור את הרכיב התקול לחנות הידרו האוס .
    אם התקלה לא כלולה באחריות, תינתן הצעת מחיר לתיקון.
    אין שום התחייבות מצד הידרו האוס על קצב הצימוח ,הצלחת הצמחים או כמות ההנבה .
    במצב שנדרש קידוח בקיר, מיקום הקידוח ייעשה באישור הלקוח בלבד, ועליו תהיה מוטלת האחריות המלאה , וכל נזק העלול להיגרם בקידוח מוטל על הלקוח בלבד.
    מומלץ להתייעץ עם בעלי מקצוע בעיגון המערכות בצורה בטיחותית, כמו כן בכל ההיבטים הקשורים בחשמל .
    יש להכין את הקרקע שתהיה ישרה ככל האפשר, לצורך תפקוד אופטימאלי של מאגר המים.

    תנאי זהירות בעבודה עם המשאבה:
    יש לנתק את המשאבה מהחשמל בכל פעם שמטפלים במים . יש להפעיל את המשאבה כשהיא טבולה במים, אחרת היא עלולה להתקלקל (אחריות לא מכסה מצב כזה).
    במקרה שנציג מחנות Hydro House ביצע את התקנת המערכת בבית הלקוח, תינתן תקופת אחריות של חודש על תקינות עבודת המערכת ,כל עוד הלקוח שמר על הנהלים, לרבות חיזוק ועיגון המערכת באמצעות בעלי מקצוע, ייעוץ הנדסי וכל יעוץ אחר. כמו כן האחריות מותנית בהפעלה תקינה של המשאבה, במיוחד שהיא מופעלת כל הזמן בתוך המים .
    במקרה שהלקוח הוא זה שהתקין את המערכת, לא תינתן אחריות מטעם Hydro House.

  • מדיניות החזרת מוצרים
    ביטול עסקה על ידי Hydro House:
    Hydro House עושה את כל המאמצים האפשריים כדי לספק ללקוח מידע אמין ומעודכן באתר לגבי המוצרים. היה ונפלה טעות לגבי זמינות של מוצר מהמלאי או לגבי מחירו של המוצר, לרבות טעויות הקלדה או מחיר לא מעודכן, רשאית Hydro House לבטל את העסקה. במקרה זה ייצור נציג Hydro Houseקשר עם הלקוח ויודיע לו על ביטול העסקה ו/או יציע לו עסקה לפי התנאים המתוקנים והעדכניים.
    ביטול עסקה על ידי הלקוח:

    א. ביטול עיסקה הכוללת רכישה של "מוצרי מדף"- כמו מדידים דיגטאליים , משאבת מים או דשן :
    הלקוח רשאי לבטל עסקה מיום עשיית העסקה ועד ארבעה עשר ימים מיום קבלת הסחורה או מסמך הגילוי, לפי המאוחר מבניהם, ובתנאי שהסחורה תוחזר לHydro House כחדשה, לא נעשה בה שימוש ולא נפתחה אריזתה המקורית. כמו כן לא ניתן להחזיר מוצרים שיוצרו, נחתכו או הורכבו במיוחד לפי בקשת הלקוח. ביטול העסקה יכובד רק לאחר קבלת הודעה רשמית ע"י הלקוח, שתשלח באמצעות הדואר האלקטרוני hydro.h.info@gmail.com‏

    לפי חוק הגנת הצרכן, התשמ"א - 1981, רשאית Hydro House לגבות דמי ביטול של עד 5% ממחיר המוצר שנרכש או 100 ש"ח, לפי הנמוך מבניהם. (כולל דמי משלוח והוצאות אחרות שהן תוצאה של ביצוע העסקה) על הלקוח חלה החובה לשלוח את המוצר חזרה לHydro House.

    כתובת המחסן להחזרת ציוד: באקה אלגרביה, רחוב ביר בורין, ת.ד. 154 , מיקוד 3010000. ההגעה בתיאום מראש בלבד.

    ב. ביטול עיסקה הכוללת מערכות הידרופוניות:
    בגלל שמדובר על מערכות אשר מתוכננות, נחתכות ונבנות לפי דרישת הלקוח, אי אפשר יהיה לזכות את הלקוח במלוא הכסף אם החליט לבטל את העיסקה אחרי אישורה.
    ביטול עד 12 שעות מקבלת ההזמנה, יחויב המזמין ב 20 אחוז מסכום העסקה.
    ביטול מעבר ל 12 שעות , יחויב המזמין במלוא הסכום. השעות לצורך החישוב הינן שעות רגילות (לא עיסקיות).
    ביטול ייעשה בהודעה בלבד לאימיל hydro.h.info@gmail.com‏

    במקרה של פגם בסחורה שנרכשה או במקרה שהסחורה שסופקה לא תואמת למפרט שהובטח ללקוח בעת ביצוע הרכישה רשאי הלקוח לבטל את העסקה מיום עשיית העסקה ועד(14) ארבעה עשר ימים מיום קבלת הסחורה או מסמך הגילוי, לפי המאוחר מבניהם. ביטול העסקה יכובד רק לאחר קבלת הודעה רשמית ע"י הלקוח, שתשלח באמצעות הדואר האלקטרוני למייל hydro.h.info@gmail.com‏ . על הלקוח להחזיר ל Hydro House את הסחורה במצב חדש ככל האפשר במידת הסבירות באריזתה המקורית ומבלי שנגרם לה נזק . חלה עלHydro House החובה לשלם את דמי ההובלה של הסחורה בחזרה למחסני Hydro House במידת הצורך. Hydro House מצידה תיתן ללקוח זיכוי כספי לפי התעריף ששילם הלקוח על העסקה. שים לב: במקרה שנגרמה לסחורה שהוחזרה לHydro House נזק כלשהוא אצל הלקוח (לרבות סחורה שכבר הייתה פגומה לפני שהתקבלה אצל הלקוח), רשאית Hydro House לתבוע מהלקוח את הערך של הנזק שנגרם. במקרה שהסחורה הוחזרה בטענה שיש בה פגם ולאחר בדיקה של Hydro House התברר שהיא תקינה והטעות היא בידי הלקוח (עקב שימוש לא נכון וכיו"ב), רשאית Hydro House לתבוע את כל ההוצאות הקשורות להחזרה, לרבות דמי משלוח ועלות בדיקת תקינות המוצר.
    כתובת המחסן להחזרת ציוד: באקה אלגרביה, רחוב ביר בורין, ת.ד. 154 , מיקוד 3010000. ההגעה בתיאום מראש בלבד.






משאבות מסדרת סינקרא סיילנט יכולות לשמש במספר רב של יישומים שונים. משאבות Syncra Nano הינן אידיאליות עבור מערכות הידרופוניות , אקוופוניקה, מים מתוקים ואקווריומים ימיים, מזרקות פנימיות וחיצוניות ולכל יישום אחר הדורש משאבה עם ביצועים גבוהים.
ניתן לחבר את המשאבה כמשאבה טבולה (בתוך המים) או במצב יבש (מחוץ למים).
Syncra Nano: עיצוב יפה, איכות ואמינות, 100% שקט, טכנולוגיה מעולה של חברת סיצ'ה Sicce האיטלקית, אחת החברות הטובות בעולם בייצור משאבות.

ויסות זרימה בקלות:


מתאמים לצינורות באריזה:




תיאור ומימדים:

מבנה המשאבה:


 הערות לאחזקה וטיפול במשאבות מים:
להארכת חיי המשאבה, מומלץ לבצע ניקוי למשאבה אחת לחודש. יש לנקות את הפתחים בגוף המשאבה החיצוני באמצעות זרם מים או מברשת, לנקות את הפילטר (המכסה החיצוני ) משאריות, שורשים ולכלוך, כמו כן להסיר את המכסה , את המכסה הפנימי באמצעות סיבוב, ולנקות את האימפלר. יש לוודא שהמנוע אינו תקוע או תקול , ניסו לבדוק זאת באמצעות ביצוע סיבוב ידני.
במקרה שרואים האטה בקצב הזרימה, יש לבצע ניקוי מיידי. מומלץ גם לבדוק את צינור ההעלאה, ולנקות גם אותו מהצטברות ירוקת ולכלוך.
מומלץ לחבר פילטר חיצוני (נוסף) למשאבה למניעת כניסת לכלוך, ולהקפיד לנקות אותו לפי ההוראות.
אין להפעיל את המשאבה ללא מים, זה עלול להביא לשריפת המנוע, אחריות לא מכסה נזק שנרגם מהפעלת המשאבה ללא מים.
בכל פעם שניגשים לטפל במשאבה או לטבול ידיים במים, חובה לנתק את המשאבה מחשמל למניעת סכנת התחשמלות.
יש לחבר את כבל החשמל לשקע באופן שלא יגרום טפטוף מים לתוך השקע החשמלי.
לכל ייעוץ נוסף מוזמנים לפנות אלינו-הידרו האוס.

תיקון ואחריות:
במקרה של צורך לבצע תיקון למשאבה במסגרת האחריות, יש להביא את המשאבה לחנות הידרו האוס (הגעה בתיאום מראש). אם הבעייה מצריכה בדיקה או תיקון נוסף במעבדה, עלות משלוח המשאבה למעבדה והחזרתה ללקוח הינם על חשבון הלקוח.
x

#{title}

#{text}

#{price}